środa, 30 marca 2016

Mask

  Do namalowania tej pracy zainspirowała mnie papierowa, kuchenna szmatka którą pokazała mi mama, mówiąc że przypomina jej kaptur członka Ku Klux Klanu. Kiedy rzekłem jej że to namaluję, spojrzała na mnie jakbym oszalał. Mimo to od razu wziąłem się do roboty – pstryknąłem i wydrukowałem zdjęcie, wyszukałem stare akrylowe podłoże, przymocowałem taśmą do płyty pilśniowej po czym zacząłem malować. Gdy skończyłem, siostra oznajmiła mi że moja „Maska” jest podobna do jednego z ożywionych stworów z „Mumii 2”. Byłoby fajnie gdyby każdemu kojarzyła się z czymś innym.
  Postaram się kiedyś umieścić lepsze zdjęcie, bo maska jest w rzeczywistości bardziej zróżnicowana fakturalnie. Poniżej zamieszczam też fragment z mojej palety.

Olej na brystolu 26x26 cm.


O to pierwowzór.


Olej na palecie fragment 8x5cm.

Brak komentarzy: