środa, 8 czerwca 2016

The Wall



Olej na płycie 50x40cm, październik 2015/maj 2016.

  Idąc na dworzec w Nanicach, natknąłem się na budynek o niezwykle zróżnicowanej fakturze. Strzeliłem mu zdjęcie a w pociągu wykadrowałem do samej ściany i uznałem że warto przełożyć go na swój malarski język. Zanim zabrałem się do „Muru” wykonałem m.in. ten szybki szkic poniżej.
Rozwijam się – wieki temu nie malowałem na formacie 50x40cm!


Szkic olejny na płótnie 24x18cm, 2015.


                                                          
                                                          Fragment "Muru"                                                         






Fotografie będące moją inspiracją wykonałem w 2013 roku lecz dopiero w zeszłym poczułem że jestem w pełni gotów na zmierzenie z tym "pięknym inaczej" motywem.

Brak komentarzy: